tisdag 30 december 2008

Nu jävlar

Nu har jag varit på stan och köpt lösnaglar. Och när jag köper lösnaglar då jävlar förväntar jag mig något. Mitt nyår ska bli så jävla perfekt och så jävla bra. Oavsett allt som har hänt.

Imorgon klockan 12 ska jag lägga hela detta skitiga år bakom mig och börja om på nytt. Jag har mina nyårslöften och jag ska fan hålla dom. Jag har för fan köpt brösttejp. Lösögonfransar. Jag ska bli så jävla snygg.

Anledningen til att detta inlägg blev så aggresivt? Just för att jag tänker på hur år 08 har varit. Detta året har varit skit. Jag har varit trött, arg, irriterad, kärring och tagit fel beslut och allt med detta året har varit fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så jävla rätt! Klockren är du.

Anonym sa...

09 har inte varit än, men du har som sagt var, så jävla rätt.