lördag 13 december 2008

Det där med igår

Det var helt CRAZY och kul hemma hos Rebecca, vi festade som aldrig förr! (Man fyller ju bara 17 en gång.) Dale gjorde bildtexter åt bilder som ni förhoppningsvis aldrig kommer få se. (Förmodligen kommer ni få det, jävla attention hoes jag har som vänner!) 

Sedan gjorde vi nog.. världshistoriens störa misstag, vi drog till skåre. Vi drog dit i hopp om att det skulle var en fest som slog förfesten. När vi kom dit var det som någon hade dött, bokstavligt talat. Det kanske är lite illa att säga så, men.. man kunde faktiskt tro det. 

Ingen musik och hela huset var spänt. Alla gick runt som lik och bara kollade stelt på varandra. 'Jaha men vafan' tänkte vi 'då gör väl vi festen'. Trodde vi, vi hade inte förmågan att göra det. Jag gav ett farväl genom att gå in och skrika 'SALONG PARTYPEOPLE'. Kanske hoppades jag på att jag dom skulle ställa sig upp och visa vad dom egentligen gick för och så skulle festen börja.

Men icke. Några stela leénden fick jag sen gick vi ut i kylan. Det slutade med att jag hamnade hos Ida med nudlar. Min älskade gamla vän Ida. 

Men tack för kvällen brudar, DEN VAR NICE!

Inga kommentarer: