onsdag 10 december 2008

Jävla jävlar

Fan vad jag hatar alla som trackar på mig för att jag är så besatt i nyårsafton. Ja, jag hatar er. Kom med erat "men nyårsafton är sååååå överskattad". Nej, du är överskattad. Alla har sin favoritdag (om man inte är jävligt tråkig och.... ful). 

Fan ta julafton, fan ta födelsedagar. Till nyår taggar jag flera dagar innan och på något sätt blir alltid mitt nyår asbra.. även fall om man tänker efter kanske det inte blivit så jävla bra. Jag älskar nyår alltså så mycket att även fall det inte blir så bra blir det bra ändå. Det är konstigt, jag är konstig. 

Mitt nyår i år kommer alltså vara bra.. jag bara vet. Så då kan ju ni 'nyår-är-överskattat-gänget' sitta hemma och dricka glögg istället, för vet ni vad? NI SUGER!

1 kommentar:

Anonym sa...

ditt nyår blir inte bra för jag är inte där :(