torsdag 18 december 2008

Dagens ilandsfråga

Iförr går tränade vi pjäser, då framstod det tydligt att min grupps pjäs hade liknade skämt som Jontes hade - din mamma skämt. Min grupp består av Acke, Simon och Johan samtidigt som Jontes grupp består av Anna, Charlotte och Olivia. Hela syftet med båda pjäserna var att dom skulle vara roliga versioner av deras Romeo och Julia och vår Hamlet.

Då gick jag fram och sa 'Äh, tjejer kan inte vara roliga så det är lugnt'. Jag fick en finger tillbaka av Charlotte. Så då kom frågan 'Finns det några roliga tjejer?' upp. Jag menar, enligt mig då. Nej det finns inga roliga kvinnliga komiker, nej det finns ingen tjej som är roligare än någon kille. Tjejer suger uppriktigt talat på att vara roliga. Nu menar jag alltså roliga på beställning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det finns, det finns

Agnes sa...

Ett exempel så är jag ägd sen.

Anonym sa...

det var inte meningen att vara anonym.