fredag 19 december 2008

Jag skrev ett inlägg där det endast stod 'I REALLY NEED YOU TOOONIGHT' när jag publicerade det så gick det inte. Jag någon däruppe verkligen inte ville att jag skulle förstöra min blogg på det där sättet, börja skriva textrader. Jag förstår inte ens varför jag skrev det från första början och jag förstår ännu mindre varför jag nu skriver att jag skrev det. Jag vill nog på något sätt försvara mig själv mot mig själv.

Jag skrev det endast för just den sekunden sjöng (skrek) jag det samtidigt som jag levde mig in i det och rynkade pannan. Och just precis då satt jag vid bloggen och skulle skriva ett inlägg, jag hade en sådan inlevelse sedan trodde jag att om jag skulle skriva det sådär skulle ni få samma inlevelse. Men jag har nog fel, ni är ca 30 tråkiga fan eller hur?

Inlevelse är grejen.

Inga kommentarer: