onsdag 17 december 2008

17 december

Fyfan vad glad jag är över att jag inte var med på singel-klubben-kortet. Jag är så jävla glad. Tänk att få massa samtal från galningar som vill dejta? Va? Fyfan! 

Men ändå fick jag ett samtal i fredags natt, eller jag fick till och med två. Det första som någon med numret '00' hade lät ungefär såhär: 
Agnes(med världens tröttaste röst): Aaaaaaaah llå
00: Allo allo, abala kura la koda
Agnes: Aaaaaaaaaaaaaah
Insåg sen att jag inte kunde få ur denna '00' något vettigt, förmodligen var inte ens '00' svensk.

Efter ca fem minuter ringer det någon annan snubbe.  
Agnes: Aaaaaaaaah llå
Någon annan snubbe: TJENA! Vad gör du? 
Agnes: Nej.. jag sover faktiskt.
Någon annan snubbe: JASSÅDU, vad har du gjort idag då? 
Här börjar jag rabbla upp hela min kväll till någon som jag inte känner. Jag har ingen aning om varför, jag ville nog att han skulle tycka jag var en konstig brud och lägga på. Men han ger sig inte.
Någon annan snubbe: Jahadu, är du inne på internet? 
Agnes: MEN NEJ JAG SOVER JU SÄGER JAG JU 
Någon annan snubbe: Jaså, det är någon som har lagt ut ditt nummer på internet
Agnes: Jaha, men det är inte jag. Någon annan som fuckar med dig.. och med mig
Någon annan snubbe: Jaja, men du får ha en bra kväll då! 
Agnes: JA DU MED heeeeeeeeeeeej

Sedan efter någon minut ringer denna snubbe upp igen.
Någon annan snubbe: Så du är verkligen inte inne på internet? 
Agnes: Nej. Det är jag inte. 
Någon annan snubbe: Så det är inte dig jag skriver med? 
Agnes: ... förmodligen inte.
Någon annan snubbe: Så det är inte du som är inne på söker sex - chatten? 
Agnes: Jo det är jag.. jag är inne på den samtidigt som jag sover, mitt icke medvetna jag söker sex, vill ha sex KAN INTE LEVA UTAN SEX, chattar för att få sex. Det vill ha sex varje dag, varje sekund. 
Någon annan snubbe: .. jasså?
Agnes: NEJ DET ÄR INTE JAG. 
Någon annan snubbe: Jaha.. jaja.. ha en bra dag då.
Agnes: Ja. Nu ska jag ha en bra natt, hejdå.

Så någon hade alltså använt mitt mobilnummer som användarnamn på den här 'sökersex' chatten. Ja, men jag uppskattar faktiskt det, brukar inte få så mycket samtal på nätterna. Det var väldigt trevligt och socialt. Fortsätt med det! 

Inga kommentarer: