måndag 1 december 2008

1 december

Rickard sa till mig igår: "Folk som inte känner dig så bra och läser din blogg måste tro att du är dum i huvudet". Då blev jag lite förvånad, för folk måste väl kunna skilja på ironi och allvar? 

Men det är klart, det kanske inte är så lätt för folk som inte känner mig så bra. Jag är en person som ofta är väldigt oseriös och jag använder mig att mycket ironi. Men kanske så trodde  vissa att jag inte tycker bebisar är värda att kalla "han" eller "hon". Så, jag gjorde väl ett misstag att förutse att ingen skulle vara dum i huvudet och tro att jag skulle sitta och skriva en seriös blogg.

3 kommentarer:

anders s sa...

anders

Agnes sa...

Vem Anders?

anders s sa...

Jo alltså, så här ärä. Jag är en gammal granne till dej som sökte på min sons namn, och hamnade på din blogg. Vi tycker faktiskt att det är skitkul att läsa vad en tonåring tänker nufötiden. Det känns som det blåser friskt kring Agnes. Kul. Ha de´