onsdag 24 december 2008

Julen är jobbig och ansträngande

Jag vaknade av att mamma höll på i köket, 'snart kommer det bli tyst så jag kan somna om' tänker jag. Det blir aldrig tyst. Mamma kommer in och säger 'ska du inte gå upp nu?' 10 gånger. Det blir tyst en liten stund, sedan kommer sms:en. Jag tar mig i kragen, hatar julen och går upp.

Nu tänkte jag såhär, inte för att jag är snål eller någonting men jag ORKAR verkligen inte svara på alla sms för ni ser, mina mobilknappar är utvecklingsstörda. Så ni som skickat sms, Marcus, Bjelv och hans sidekicks, Björn, Simon, Ellen, Erika, Cecilia, Hanna Othelius, Niclas, Jonathan, Alex, Daniel, Rebecca, Pierre, Anna och Emma.. än så länge. God jul på er, ärligt hoppas ni verkligen har en god jul.

Så skriver jag 'än så länge' som om jag förväntar mig mer som tänker på mig.. men.. det gör jag nog. Hehhehehe all riggght.

Inga kommentarer: