måndag 11 augusti 2008

Things to do

Finns så mycket saker jag behöver göra, men så få saker som blir gjorda. Ska jag vara ärlig är det inget alls som blir gjort, jag bara ligger här i sängen hela dagarana - och jag överdriver inte. Skolan börjar snart och jag måste verkligen vända rätt på dygnet. Jag känner mig jobbig. Igår när Rickard sov här så tror jag han himmlade med ögonen så fort jag öppnade munnen. Men Rickard, kan jag hjälpa att jag är too cool for work och du inte? Frågan är hur vänder man dygnet då? Om jag går och lägger mig klockan 10 kommer jag ändå inte kunna sova förens 2-3.

Förresten så såg jag Jiddra inte med Zohan igår, en så sjukt överdriven film. Och idag ska jag äntligen ÄNTLIGEN på The dark knight. Vet inte hur många gånger jag har planerat in det och det inte blivit av. Men tonight is the night!

Inga kommentarer: