söndag 31 augusti 2008

Like it or leave it

Jag gillade cissys.blogg.se 's inlägg "spelat vi alla spelar". Jag brukar faktiskt bli så oerhört irriterad på alla tjejer som överanalyserar. Jag tänker rätt elakt, oftast tänker jag något i stilen "vad är det du inte fattar - killar gillar att knulla that's it". Killar kan faktiskt ha sex med en tjej och sedan dumpa henne totalt, sex kan ibland bara vara sex och inget annat. Men nu på senare dagar har jag märkt hur sådan jag är? Om inte Rickard hör av sig på några timmar blir jag helt galen, jag tror alltid det värsta. När jag har ont i magen - är jag gravid, när jag hostar - har jag kol, när Rickard inte ringer på några timmar - knullar han någon annan. Så ja, jag tror också det hör till tjejernas natur. Men ibland behöver det inte alltid vara det värsta, jag menar ni tjejer som har haft sex med någon som inte ringt tillbaks? Det är ju inte bara han som har sex med dig och inte ringer? Ringer du?

Inga kommentarer: