tisdag 12 augusti 2008

Hatobjekt

Det finns tre typer av personer jag verkligen hatar. Eller är hata är nog lite överdriver men. Avskyr? Ogillar? You get my point.

Person 1. Copycaten
En person som inte har någon egen personlighet. Det är klart man blir som man umgås, men har fortfarande sin unika personlighet kvar. Men denna person 1 den blir den hon/han umgås med. Den egna personligheten faller bort totalt. Den säger samma saker, beter sig på samma sätt, klär sig samma. And so it goes. Olika vänner? Personligheten ändrar sig och den blir en kopia av sina nya vänner.

Person 2. Craptalker
Personer som snackar skit om allt och alla. Inte har någon självdiciplin för fem öre. Om jag får säga det själv, klart jag har snacka skit någon gång men nu.. i gymnasiet? Nej, get over it girls! Att snacka skit om sina närmsta kompisar vad är det ett tecken på? Skaffa nya kompisar istället då för fan! Och folk som ska hålla på "alltså, kolla vad tjock hon har blivit osv".. Aha men du, kolla på dig själv istället FETTO!

Person 3. The nerd
Faktiskt har jag en förmåga att tycka dom flesta jag träffar eller känner är töntiga. Den här kategorin av de tre kan man faktiskt umgås med och verkligen tycka om. Om jag ska definiera min syn på vad tönt är finns det ju så mycket kategorier i en enda. Sådana som slåss tar faktiskt inte första platsen utan sådana som tror dom kan slåss. Sådana som patetiskt skryter om att den ska dänga den och den. Men get real, alla har sina töntsidor!

Inga kommentarer: