tisdag 19 augusti 2008

SEX AND THE CITY

Jävlar va otroligt långt och tråkigt inlägget under blev. Var verkligen tvungen att skriva av mig lite. Efter som jag har sjukt tråkigt och en sovande Rickard här brevid mig inte gör det bättre tänkte jag dela upp mitt "skol"gäng i sex and the city tjejernas personligheter.

Det blir lätt tänkte jag. Fyfan.. har aldrig varit med om något svårare. Jag kan lova att alla har lite av den vulgära Samantha. Charlotte tror jag knappast ingen liknar, eller? Har jag fel? Carrie och Miranda har nog vi alla i oss. En liten del iallafall. Så, det var inte så jävla roligt som jag trodde eller hur?

Det här är sistan jävla veckodagen man kan vara uppe hur länge som helst och Rickard ligger och sover. Jävlar vilken kille! Vem kan motstå? Har mitt "time of my life- moment" just nu.

Inga kommentarer: