lördag 23 augusti 2008

Geeeeeeee

Jag känner mig som en dryg tönt just nu. Sitter här helt ensam hemma själv på en lördakväll. Ändå känner jag inte att jag har något behov att göra något speciellt. Så jag förmodar att det värsta som kunde hända har hänt, jag har blivit en dryg tönt. Inte nog med att jag är en dryg tönt jag är också en konstig dryg tönt. Jag hatar vissa som tror att jag älskar dom och jag älskar vissa som tror att jag hatar dom. Jag måste reda upp mitt liv, här och nu. Jag måste dumpa alla jag hatar och uppskatta dom jag älskar mer. Men jag lovar, det slutar inte där. Inte nog med att jag är en dryg, konstig tönt är jag elak också. Har en elak period just nu(nej, jag har inte röda veckan.) Jag är bara allmänt elak, irriterad på alla och tycker alla är töntiga. Dom sjunger där ute och jag vill bara gå och slå alla för att dom är så jävla glada.


Fast nämde jag att jag ska till Hb snart?
Så ensam kommer jag bara vara i en halvtimma eller så.

Inga kommentarer: