torsdag 21 augusti 2008

Hemligheter

Gud vad jag älskar att dela hemligheter med folk. Oavsett om dom är stora eller små är det ändå lika.. kan jag säga mysigt utan att det kommer låta creepy? Men det är ju det lite mysigt att möta någon man nyligen delat en hemlighet med, blickarna man byter till varandra och för en stund blir man plötsligt stolt att just man har blivit tilldelad den hemligheten. Det fanns någon som inte orkade bära en hemlighet själv på ens axlar och jag blev en av dom som fick hjälpa till att bära. Förut tyckte jag det var jätte tungt att bära hemligheter, vissa brast, vissa kämpade jag vidare med. Men nu har jag blivit kanonbra på att hålla hemligheter, även hur mycket jag bara vill säga något eller till och med skrika det rakt ut så gör jag det inte. Jag har kontroll.

Jag lovar, om jag inte håller en hemlighet så kan ni göra som en kille sa att han skulle göra på Olivia om hon blev med barn - Köra upp en galge i mig och sen var det så mycket skit att jag inte ens minns vad.

Inga kommentarer: