fredag 28 november 2008

Konstiga saker jag gjort/brukar göra

Jag har aldrig tänkt mig själv som konstig, men när jag tänker efter på saker så är jag nog det. Lite.
- När jag tittade på Sagan om ringen en gång (den filmen då alla tror att Aragon är död så kommer han genom två portar i slow-motion och är ascool). Just den scenen blev jag så exalterad så jag drog upp tröjan och visade brösten för tvn. För Aragon. Rickard som satt bakom mig tyckte det var LITE konstigt..

- När jag träffar Ellen leker jag utvecklingsstörd 70 % av tiden.

- När jag pratar med Ellen får jag alltid en speciell röst, just den rösten som vi jämt använder när vi ska spela in oseriösa filmer. Ingen av oss tänker nog riktigt på att vi får den rösten, det är inte kul. Bara konstigt.

- Jag har börjat säga "Luktar du bajs?" till mina kompisar minst 10 gånger per dag. Första gången var det kul. Nu när det inte är kul längre kan jag inte sluta säga det.

- Ibland börjar jag skratta högt åt saker som hänt för länge sedan. Som till exempel när jag och Alex gjorde en film i huvudet som handlade om att Charlotte skulle springa efter bussen, ramla PÅ huvudet och sedan STUDSA. Två veckor efter vi hade skämtat om det började jag skratta åt det på en mattelektion.

- När jag är full har jag dragit massa rasistiska skämt till någon som är utlänning eller sagt saker som -"TJA ABDULA" -Va, nej jag heter Marcus -"NEJ du heter ABDULA"

Jag skäms faktiskt för att skriva mer. Men.

Inga kommentarer: