lördag 15 november 2008

15 november

Fan vilken konstig händelse jag har varit med om.
En okänd snygging reser sig upp och sitter sig på busssätena precis framför mina när vi sitter på hammaröbussen, han vänder sig om:
- Du Agnes, ska vi ses någon dag?
- Visst okända snygging sa jag inte.
Däremot blev jag jävligt förvånad harklade fram något som:
- Öhöh öh vem är du? hihihihi heh ta thee too. Oj hee ska av här heh men ja vi ja ses väl h-e-ej då.

Hur jävla konstigt var inte det där på en skala?
1. Vem fan var det?
2. Hur vet han vad jag heter?
3. VARFÖR stammade jag?
4. Hur jävla konstig är man inte när man går fram till en tjej man inte känner och frågar om man ska ses?
5. VEM FAN VAR DET???

Förmodligen hade han ett vad med sina polare som gick ut på att han skulle kalla alla tjejer han inte kände Agnes och fråga om dom ville ses.

Inga kommentarer: