söndag 2 november 2008

Fan Cissi!

Vill gärna skriva hur jag känner om det där "när ska man börja kyssas-grejen?". Jag tror allt handlar om ifall det klickar eller inte. Jag menar, jag har varit "på g" med en kille i ett år, yes ett fucking jävla år innan vi gjorde någonting. Höll det? Nej. Sen har jag börjat med allting första gången jag var med en annan kille. Höll det? Ja. Så, det handlar nog inte om när man ska kyssas, utan har man det så har man det bara. Klickar det så klickar det. "Jag vill inte gå för snabbt fram" är bara en ursäkt för "Jag vill fortfarande vara fri och strula runt" eller "Jag vill fan inte vara tillsammans med dig" eller "Jag är inte säker på om du är rätt." Jag menar, been there done that. Om man kysser någon första gången man träffas och man inte gillar det? Dissa det då. "Men han gillar ju mig", ja men jävlar du måste nog vara den mest underbara människan i världen och han kommer nog aldrig hitta någon bättre. Eller?

Inga kommentarer: