fredag 14 november 2008

14 november

När jag länka min bloggaddress på bilddagboken fick jag 30 MER besökare. Fan vad coolt! Nu ska jag åka till Jakob och mysa.

Många tycker kanske det är töntigt att ha ett gäng, jag tycker det är härligt. Härligt och coolt, speciellt om man har ett namn på gänget. Ni ser, jag har ett gäng. Alla som har ett gäng vet hur tråkigt det är när gänget plötsligt splittras. Ännu tråkigare är det om det splittras pågrund av en person. Jag och Jonathan anar nu att Claes ska sno Axel från oss, eller vi anar inte - vi vet. Vi har nog underskattat Claes hela tiden. Han är ett riktigt hot. Jag tror att han har planerat detta från första början för att krossa oss. Det kanske till och med var han som gjorde så att vi blev ett gäng för att sedan förstöra oss. Jag tror inte Claes tror på Gud, jag tror Claes är en djävulsdyrkare. Han utplånar sakta och säkert. Men han ska inte få över Acke till the dark side, för vi är starka, vi är stora VI ÄR SKG!

Inga kommentarer: