torsdag 31 juli 2008

torsdag

Om ca 10 minuter kommer min pappa landa utanför. Jag ska jobba. Jag ska olja hans veranda. Jag känner glädjeruset sprida sig från tårna och långsamt uppåt. Nej, jag borde sluta vara så jävla negativ hela tiden, det är bra för mig med lite jobb. (Lite mer jobb, jag har ju jobbat hela sommaren men detta är super.) Men cash uppskattas och så jobbigt är det väl inte att olja en hel veranda? Okej, jag ska se det posetiva - Min pappa är inte direkt göra-mat pappan så vi äter jämt ute. Thai-mat. Thai-mat.

Sen ska jag bege mig till Anna där vi ska kolla the butterfly effect 2 vilket jag inte förstår varför den inte går på bio? The butterfly effect 1 är ju lätt bio-klass. Men what'a, billigare för oss! Uppdatering kommer sen.

Nu är det bara några veckor kvar tills jag och Anna ska börja köra. Inget godis, inga chips, bara alkohol när det är big events, inga cancerpinnar INGENTING. Känns helt underbart. Ska verkligen sluta snacka crap nu. Jag kommer aldrig, aldrig klara det. Jag tror inte på mig själv för fem öre. Vafan, jag kallades för Chirre en gång i tiden. Guess why? Aja, bestraffningen om vi bryter denna pakt kommer bli hård. Några förslag?

Inga kommentarer: