måndag 14 juli 2008

FINALLY! Idag klockan 15.00 till 20.00 var de sista timmarna jag sa "Hej! vilken vill ni ha?" och få svaret "Det spelar ingen roll, alla är väl lika.... TA DEN!" eller se gamlingarnas hungriga blickar och orden som dom dreglar ut ur munnen.. "Tror den jordgubben hörde till min liter höhö." Aldrig mer jordgubbsförsäljning för min del, fuck no! Vet inte hur mycket jag beklagade mig för Johan hur jobbigt det var. Sedan när jag kollat timmarna har han jobbat 90+ medan jag har jobbat 40.. Aldrig har jag trott att jag skulle vara den lata typen, dock handlar ju detta i och försig inte om lathet. Uttråkhet. Jag är en sprallig människa jag behöver ett spralligt jobb. Helst inget alls. En av de värsta sakerna är att jag inte tycker jordgubbar är gott längre. Så nu vet jag, man tröttnar på allt.

Inga kommentarer: