tisdag 1 juli 2008

Fråga Niclas vad han tyckte jag skulle skriva om i min blogg... "Skriv om Rickard hur mycket du älskar han och hur mycket du vill va nära han". Can he be more gay? Faktum är att jag orkar inte va en sån brud som fyller min blogg med massa kärleksbevis och blabla.. hur ointressant som helst ju.. Som det är typ.. Och ja... jag tycker det är tufft att blanda in en engelsk mening då och då i min blogg. Fett tufft. Men då måste man ha dom rätta orden.. och det har ju jag så! Förresten har jag fått min säng jag och Rickard har provat den. Motsatsen till en helt underbar natt hade jag. Okej. Jag hatar folk som andas högt, som snarkar, som rör sig, som är för varma, som smaskar eller bara gör irriterande ljud. Så känner jag samtidigt som jag inte kan sova själv, så Rickard får vänja sig att bli slagen på och jag får vara beredd på sömnbristen. Känns underbart!
I natt kommer jag heller inte få mycket sömn, denna natt kommer gå ut på att jag ska övertala Hanna att hänka till arvika. Ska ringa och tracka henne henne varannan minut snart. Jag är en bitch.

(Ja detta inlägg grundades på rastlöshet.)

Inga kommentarer: