tisdag 15 juli 2008

Okej.. jag skrev nyss ett inlägg om mitt hår. Mitt hår... Efter jag skrivit 200 rader kom jag på mig själv. Agnes.. du skriver om ditt hår. Då har man gått för långt, då har man ingen inspiration längre. Jag tänkte skriva faser jag har haft i mitt liv genom att utgå från mitt hår. MITT HÅR FÖRIHELVETE! Måste ta mig i kragen nu alltså och börja tänka på mer intressanta saker. På politik som egentligen ärligt talat inte intresserar mig. Har tyvärr inte kommit upp i den åldern där jag tror att jag kan påverka något. Alltså bli realistiska, det går inte. Dream on! Så vad ska jag skriva om, mina tankar? Så att folk tror att jag är dum i huvudet? Eller så jag köra denna stilen, go naked - Kära folket, jag tror jag har KOL och är gravid! Det där kändes inte bra det där heller. Men vad gör man inte, snart kommer bilder på mitt fett.

Inga kommentarer: