tisdag 29 juli 2008

In your face

Har nyss varit hos Hanna i hennes nya fina lägenhet. Helt okej var det, vi snackade bland annat hur bra vi var. Det är faktiskt en skitbra sak att snacka om. Det som är bra med vårt gangsta-gäng är att hur jobbig jag kan tycka någon av dom är, hur töntig jag kan tycka någon är osv osv osv så snackar jag ändå inte bakom ryggen om den. Sånt där håller vi för oss själva eller tar det själv med personen som är lite fucked up ibland. Det ända som händer är liksom:
- Fan va jobbig du är hora
- Du är hora
- Heheh
Eller:
- Men jävlar va töntig du är
- Men din mamma
- Hehehhe
Jag känner bara att FYFAN vad vi har mognat. Vi har nästan blivit kvinnor för fan. Jämfört med vissa andra som tycker att vårat gäng.. vi släpper bara in perfekta och.. vi är högljudda.. och vi tror att vi är något. Avundsjuka, avundsjuka is the word. Ni vet, form 2 av egoism. Ibland känns det helt underbart att va kvinna!

Lägg märke till att jag skriver "FYFAN vad vi har mognat direkt efter jag skrivit "din mammma" och "du är hora".
Moget Agnes, moget!

Inga kommentarer: