fredag 13 juni 2008

tråkiga liv

Känner mig lite dålig. Har funderat på orsaken varför jag inte skriver.
Jag har väl ett intressant, händelserikt och roligt liv?
- Nej Agnes, nej det har du inte.
Nej, nej det har jag inte. Wuuuuuuta, jag gör alltid samma saker. Jag är lat, gör alltså inget nytt. Så tänkte jag att denna helgen skulle bli den mest händelserika helg ever. Det blir super!
Men fadsnfkad, igår. Igår tog Björn studenten, ett år för sent. Med 13 IGn. Men, va fan.. Student som student! Kvällen börja bra med mat, efter alla gått får jag ett sms av Anna. "Vill du hänga med på förfest med Hugo och Daniel" Varför inte? Vi drar in till stan. Står där som vilsna katter(inte hundar dom är för coola) bland alla studenter. Vi var wannabe studenter. Blev sugen att låna Stevens gamla studensmössa/mössor och stå där och spexa lite. Men iallafall förfesten blev inte, så drog med Rickard hem. Full som ett as somnade han, gick upp och spydde, fråga om jag ville hjälpa till och torka upp(nej), somna igen.
Min kväll.

Inga kommentarer: