tisdag 20 maj 2008

20 maj

Sitter hos Blumie. Har fortfarande inte kirrat datorn, kommer förmodligen inte göra det heller. En ny hårddisk blir, sen är jag back on track igen. Eller back in track... Eller. Ja, men ska nog sätta på ett nytt one tree hill avsnitt eftersom blomman drygar i skolan och jag är too cool for school. Nejdå, har real ont i magen. Och sen ska ju mrs hb hanna byström börja tvåan också, en soft nyhet. Sommarskola och grejer.
Och nu är det ju bara 3 veckor kvar till sommarlovet!!!!!! Känns skönt fast jag inte har ett skit att se fram emot. Peace and love biljetterna är slut, så om någon har några och vill sälja dom så är jag sjuuukt villig. Priset har inte stor betydelse. Kosta vad det kosta vill typ. Annars består min sommar bara av jobb, jobb och jobb. Svettigt. Kanske trycker in en lisebergsresa och en stockholmsresa. En smögenresa vore fan också om jag tänker efter. Det måste få plats. :)
One tree hill blir.
Puss

Inga kommentarer: