fredag 27 juni 2008

Studentlängtan.

Kan inte sluta tänka på studenten, studenten studenten. Om det kommande skolåret kommer gå lika snabbt som detta är det fan inte långt kvar! Hur jag önskade att det var jag när jag såg alla spexiga studenter. Student är coolt! Även fall ca hälften av dom är bakom allt det glada skräckslagna över hur livet ska bli. Det är ju då man måste fixa allt, om man inte bestämmer sig för att leva på morsan och farsan några år till. Jag tror jag ska göra min studentdag till den roligaste dagen i mitt liv. Skiter i alla som säger att studenten är överskattat, och "det var inte så roligt som jag trodde" det blir vad man gör det till. That's it! Tror knappt det kan bli tråkigt med den klassen jag har. Jag har en bra klass(än så länge). Tror inte något dolt dumt gömmer sig bakom den titeln. Jag lovar, jag kan säga en eller två eller fler goda egenskaper om varenda en. Det är bra, för dom goda kör över dom dåliga. Nästan i alla lägen. Men aja, studenten alltså. Man ska ju göra den helt underbar, jag menar vad är nästa stora grej? När du fyller 25? 50? Möjligtvis när du skaffar jobb eller avslutar din utbildning på högskolan. Men vafan, när du slutar 3:an släpps alla hämningar, du kan göra vad fan du vill! Du kan dra vart fan du vill utan att tänka på något. Om du inte måste läsa konvux förståss. Då är du i skiten ett tag. Studenten 2010 here I come! By the way, är det inte hur coolt som helst att ta studenten år 2010? 10, mitt favorit/lyckonummer. Det bådar redan gott för mig!


(Orkar inte se över och ändra saker på det här inlägget för klockan är kvar över 10 och I don't give a fuck.)

Inga kommentarer: