onsdag 25 juni 2008

Skrämmande upptäckt

Jag har upptäckt något skrämmande, något som växt med tiden. Jag har blivit flickvänsidealet jag hatar. En sån där flickvän som lägger märke till allt och jämt hittar nya saker att bli sur för. En sån där flickvän som inte låter killen göra de saker man själv får göra. Jag hatar det. Om jag ska vara ärlig tror jag det är en fas alla flickvänner får någon gång i förhållandet. Men egentligen är det så jävla komiskt, jag vet inte hur många gånger jag har tyckt att mina kompisars flickvänner är helt väcka i huvudet. Så kommer jag själv här... Jag har också blivit en sådan flickvän som inte "klarar av att vara utan balblabla EN DAG"...... Vi har träffats varje dag. Jag mår dåligt över att sova ensam, tål det inte längre. Rickard ska vi ändra på detta eller fortsätta samma stil? Ändå gillar jag det, tänk att aldrig behöva vara själv utan man alltid har någon där. Men efter allt är jag ändå är jag nog en ganska bra flickvän ändå. Igår kom jag på mig baka morotskaka till Rickard. Hans favvokaka. Och min nästa inköp kommer bli en ny säng som båda får plats i och en som inte Rickard får ont i ryggen av. Jag är nog redo att bli fru tror jag.
Men jag ska ändra på mig. Lovar. Det ska vara samma för båda - om jag slår han, får han slå mig.

Inga kommentarer: