måndag 23 juni 2008

Ja, jag är eftertraktad bland 4:or. Man behöver ha en speciell taktik, klä dig snyggt, va kaxig(då blir du aldrig av med dom), ge dom gärna en allvarlig blick och säg att dom ska lägga ner, sen fixar facet resten. Mer komplicerat än så är det inte.

Nej, nej nej nej nej.
Måndag morgon, som skulle bli den slappaste jobbar dagen ever hade jag tänkt mig. Machmud glider in och sabbar frillen, den lilla andra tacklar mig och kallar mig Anus. (För det var roligare än Agnes och förresten kan jag ju inte heta Agnes för jag är ju ingen artist. Hur kan jag heta Agnes då? Det gör ju den där artisten. Det går ju inte ihop, helt omöjligt.) Alla klängde och vad är det ända jag kan göra än att skratta? 3 dagar kvar. Du tjänar pengar på att softa Agnes, du tjänar pengar på att spela fotboll, åka kanot. Tänk så Agnes, tänk soft.

Kunde valt en röd dator, kunde ha valt en lila, valde en rosa. Bra val.

Inga kommentarer: