torsdag 30 oktober 2008

Jag är trött

Hände en märklig sak nyss. Jag och Björn öppnade dörren samtidigt från våra rum, kollade på varandra, gjorde tja-nicken sen stängde vi dörren igen. Det var coolt samtidigt som det var konstigt. Det var nog, syskoninstinkter tror jag. Vi skulle kolla att läget var okej! Så Björn IN YOUR FACE, jag är inte adopterad vi har syskoninstinkter du och jag!!!
Fast jag hade ju en tanke bakom dörröppnandet, jag skulle släcka lampan utanför. Men det är ändå rätt coolt. Jag är för trött för att tycka något annat.


Min dag förresten, den har varit bra. Väcktes av att Rickard ringde och frågade om han skulle sjunga lite, han sjöng lite. Fast jag blev bara rädd. Sen städade jag mitt rum och sen fick jag faktiskt asmycket schyssta grejer. Rickard kom och vi drog ut och käka sen följde han med hem till mig och vi kollade scrubs och snackade. Nu ligger han här och snarkar och jag kommer aldrig kunna sova. Mamma, MAKA JAG KOMMER! (Jag gillar ordet "sen".)
STÄDOUTFIT - HUR SOFT ÄR DEN INTE! (Mamma störde så jag såg obehaligt sur ut.)

Inga kommentarer: