lördag 25 oktober 2008

25 oktober

Kvällen blev super igår trots allting. Vi är hos mig först och har jätte roligt faktiskt sen drar vi till färjestad. Eller JAG drar till färjestad. Dom andra kom inte med bussen, anledningen till att dom inte kom med bussen var för dom satt på bussen in till råtorp. Dom trodde tydligen jag satt på den bussen, jag trodde faktiskt jag syndes mer än så. Så fuck you alla som säger att jag är högljudd. På bussen sitter Oscar Björkdahl, FAN vad han räddar mig alltid och jämt!! Sen joinar jag Marcus och co till den där färjestads festen. Den sög. Ärligt talat, försökte göra den lite roligare genom att fuldansa lite. Men ingen var med mig. Förutom Hammar förståss, han är alltid med mig. Vi bestämmer oss för att åka till råtorp där Judasarna var. På råtorp var det skit kul, på råtorp dansade man, allt var så mycket bättre på råtorp. Kvällen led mot sitt slut, jag fick nästan bära Ellen och mig själv till hållplatsen. Vi missade bussen, jag fick skjuss av Filip till Rickard. Rickard som också alltid räddar mig. Rickard som är min bästa vän och även fall han kan vara helt fuck't up så är han nog min världens bästa människa.

Inga kommentarer: