söndag 5 oktober 2008

5 oktober

5 oktober och 25 dagar till min födelsedag. Fan vad opeppad jag är på att bli 17, varför finns 17 ens, 17 är ett cp nummer. Har haft en bra helg faktiskt, i fredags var vi hos Rickard och jag har nog aldrig varit så dampig i hela mitt liv. Kändes underbart att inte bry sig om något och bara dampa runt med Oscar, strula med Cissi och fuldansa med Hanna. På lördagen var vi hos Cissi och åt vi födelsedagsfika, sen var det tänkt så att vi skulle softa. Vi började med att lyssna på "Forever young" sen gick det över till jullåtar(cissi dampa, för henne är jullåtar tydligen någon helig grej som man endast får lyssna på när det är jul.) Jag kom på att det är fett mycket skönare att ha mjukisar högt upp så gled runt lite i cameltoe. Efter ett tag början töntarna lyssna på Basshunter och dom blev galet partysugna. Muttter mutter mutter, tänk att Basshunter kan avgöra hur en hel kväll ska bli, vad händer med världen!

Inga kommentarer: