tisdag 6 maj 2008

6 maj

Kände att min blogg behövde bli lite mer cleanare. Ny layout och grejer, valde en ljus för jag har fan kommit på att det är lättare att läsa då.
Aa mm.
Ett fett konstig grej. Igår fick jag reda på att jag hade spanska prov. Ofan. Men eftersom jag ändå alltid pluggar inför prov dagen innan så tänkte jag att jag skulle fan klara det. När jag kommer hem upptäcker jag att jag tagit fel bok hem. Kändes real förjävligt. Så jag typ mytar för mamma att jag har ont i magen och är sjuk, tror ni inte jag får bakslaget och blir typ sjuk på riktigt nu? Mår typ piss. Känns inte bra detta, kan det vara de där som my name is earl handlar om.. ni vet. Venne vad jag snackar om. Tror inte det blir skola imorgon heller.
Och imorgon är fan rätt dag för mig att beställa peace and love biljetter.
Sen måste jag köpa nya kläder till peace and love. Nya kläder som får förstöras. Jag kommer fan gå runt med trash-hoe kläder. Men värt.

Inga kommentarer: