onsdag 19 maj 2010

Världens ände och lite till

Snart är det slut, finito, over. Vet inte om man säger finito, men det låter helt okej dramatiskt. Under hela min tid på gymnasiet har jag hört "Ta vara på tiden i skolan, gymnasieåren är de roligaste åren i livet". Nu sitter jag här och frågar mig själv om man verkligen blir glad av att höra något sådant. Fan. Det är klart jag inte blir, min gymnasietid är ju slut om någon vecka. Kommer jag inte ha roligare än såhär? Antingen är livet kasst eller så har jag endast pratat med tråkiga människor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fort jag ser en studentbil bara längtar jag tillbaka till just den tiden!!!!! MEN mina bästa och roligaste stunder i livet har kommit efter gymnasietiden, so dont worry!!! Nu börjar ju ditt liv på riktigt!!!! Lycka till!!'¨

Evelina