måndag 1 februari 2010

2 y

Sådär, så har jag och Rickard kommit till vår 2 årsdag. Visserligen med lite pauser eller rätt många pauser och breakups. Men trots det har vi kommit enda till hit. Det har varit två olyckliga men även lyckliga år. High five för ännu ett helt år till? Helst utan några breakups då. Folk har suckat, skrattat åt vårt förhållande. Våra kompisar har blivit irriterande och nästan bett på deras bara knän att "kan ni inte bara glömma varandra?" Vi har gjort misstag, stora som små, svikit varandra och mycket mer. Men oavsett det har det bara varit honom jag tänkt på, älskat och saknat. Jag får fortfarande fjärilar i magen när jag kollar in hans ljusblå ögon, jag ryser fortfarande av tanken att pussa hans läppar. Han är min bästa vän och varje gång jag kollar på han kan jag inte förstå att han är min. Att jag har fått honom. Vi föll in i en ond cirkel i början av vårt förhållande som innehöll svek och hämnd. Det är dags att bryta den cirkeln. Jag älskar dig Rickard

1 kommentar:

Ola 2 sa...

goosebumps!