torsdag 25 februari 2010

Min morgon

Jag hade en rätt tuff natt i natt så när alarmet ringde klockan 6 imorse vill jag allt annat än gå upp. Ni vet när man är så trött att det är helt sjukt jobbigt att ens öppna ögonen, så trött var jag. Jag bestämde mig för att skita i och duscha håret och sova en timme till. Alarmet ringer klockan 7 och jag har inte blivit piggare, jag kan inte komma ur sängen. Klockan blir halv 8 och nu är jag verkligen tvungen att gå upp. Jag lyfter mina ben ur sängen, ställer mig upp, skakar lite på kroppen och går och kissar. När man har kommit förbi fasen att man är så vaken att man orkar gå och kissa så är det ganska okej. Jag tar till alla knep för att bli pigg. Sen. Sen kommer jag på det. Jag börjar ju tio i ett idag. TIO I ETT. Förstår ni?????????! Här har jag gjort allt för att bli pigg, jag har plågat mig själv HELT I ONÖDAN. Ska jag gå och lägga mig nu? Nu när jag egentligen efter all smärta blivit pigg? Jag gick och la mig i protest, hur jävla pigg jag än blivit ska jag sova. Min morgon.

Inga kommentarer: